Serwis Allegro sprawdza oceny sprzedaży i na ich podstawie ustawia ustawia kolejność wyników wyszukiwania.
Ocena ma realny wpływ na to, czy Twoje aukcje będą pierwsze na liście, a co za tym idzie, jak szybko klient do nich dotrze. Kolejną istotną kwestią jest sprawdzanie sprzedawców przez klientów. Posiadając dobre oceny klient bez wahania dokona zakupu u sprzedawcy, ponieważ będzie miał pewność co do profesjonalizmu i solidności swojego kontrahenta.
Co składa się na ten element?
średnia ilość ocen wystawionych przez klientów
terminowość nadawania oraz dostawy przesyłek
możliwość trackingu przesyłek i monitorowanie statusów
szybką reakcję na rozpoczętą dyskusję (w ciągu 24 godzin) oraz czas udzielania w niej odpowiedzi
liczba nierozstrzygniętych dyskusji
czas odpowiedzi na zapytanie klienta
W jaki sposób SMSAllegro poprawi wynik oceny?
Wiadomości SMS między kontrahentami zwiększają szybkość wymiany informacji, co przekłada się na wzrost zadowolenia klienta i tym samym na lepsze oceny.
Bramka SMS umożliwia komunikację z klientem poprzez wygodny kanał.
Automatyczna odpowiedź w dyskusji (wpływa na wynik średniego czasu odpowiedzi w dyskusjach)
Automatyczna odpowiedź na pytanie (wpływa na wzrost wyniku średniego czasu odpowiedzi na wiadomości klientów).
Jakie SMS-y są wysyłane przez platformę?
do sprzedającego:
informacja o nowym zakupie
wiadomość o nowej dyskusji, niskiej ocenie, negatywnym komentarzu
do klienta:
powiadomienie o przyjęciu płatności
powiadomienie o nadaniu przesyłki wraz z linkiem do trackingu
Automatyczne panele aukcyjne, to sposób na zwiększenie sprzedaży na aukcjach dzięki wzajemnej promocji jednych aukcji przez drugie. Nasz serwis udostępnia specjalny kod HTML, który po umieszczeniu na aukcji wyświetla galerię miniaturek innych Twoich aukcji, zachęcającą potencjalnych klientów do zobaczenia pozostałej oferty. Wszystko dzieje się automatycznie, więc wstawiasz kod tylko raz, a nasz system dba o to, aby aktualizować dane na temat Twojej oferty i co kilkanaście minut zmieniać wyświetlane przedmioty. Wyświetlanie może odbywać zarówno rotacyjnie-losowo jak i wg. zadanej kolejności: czas do końca aukcji, liczba ofert, cena, słowa kluczowe, itd.
Twoja opinia